Preguntes freqüents

COM COMPRAR?

Comprar a través de la pàgina principal de la nostra web podràs accedir a les fitxes dels diferents productes, seleccionar els que més t’interessin i afegir-los al carro de la compra. En finalitzar la teva comanda hauràs de confirmar amb el botó ‘Comprar’ i facilitar-nos les teves dades personals i l’horari d’entrega.

TIPUS DE LLIURAMENT

Lliurament a domicili: concretem dia i hora que us vagi be.

Recollir a les nostres parades del mercat: en horari de 9 a 14 h, us podeu adreçar els dijous al mercat del Camp d’Esports, els dissabtes al mercat de Barris Nord i diumenges al mercat de Torrefarrera.

Recollir a la nostra finca: si ho preferiu, podeu venir directament a la nostra finca a recollir la vostra comanda.

FORMA DE PAGAMENT

Si sol·licites lliurament a domicili des de central, hauràs de realitzar el pagament al confirmar la teva comanda mitjançant targeta de crèdit o Bizum.

La nostra web disposa dels segells oficials de Visa i MasterCard, garantint la total seguretat en el pagament.

No emmagatzemem cap dada referent a la teva targeta de crèdit, quan les dames de la teva tarjeta es guarden per a futures compres, aquesta informació l’emmagatzema el banc i és ell que garanteix la màxima seguretat en el procés. 

QUI PORTA LA MEVA COMANDA?

A Lleida província realitzarem l’entrega nosaltres personalment, per als enviaments a la resta de Catalunya treballem amb Correos Express.

QUAN ARRIBA LA MEVA COMANDA?

Repartim totes les tardes de dilluns a dissabte a partir de les 17 hores fins les 21.30 hores.

QUÈ PASSA SI NO ESTIC A CASA?

No et preocupis, nosaltres abans de sortir a repartir us trucarem i concretarem l’hora exacta de l’entrega.

QUÈ PASSA SI JA NO VULL LA MEVA COMANDA?

Pots cancel·lar una comanda amb un mínim de 24h laborals d’antelació respecte la data de lliurament de la comanda. Per a això, hauràs d’enviar-ens un email a comandes@fruitesandreu.cat amb el teu número de comanda i les teves dades personals. Una vegada rebut, procedirem al reemborsament de l’import dels productes i les despeses d’enviament si es donés el cas.

QUINA ES LA NOSTRA POLÍTICA DE DEVOLUCIONS?

Garantim sempre la qualitat dels nostres productes. Si reps un producte en mal estat no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres en un termini de 24/48 h a través del nostre email, comandes@fruitesandreu.cat, adjuntant una fotografia amb l’estat del producte. Intentarem donar-te la millor solució en el menor temps possible. 

En el cas que no estigués en bones condicions, descomptarem el seu valor en la següent compra, aquest saldo el veuràs reflectit dins del teu perfil de client. Si ho prefereixes, també podem abonar la quantitat directament en el teu compte bancari. El retorn es farà efectiu entre 48 i 72 h.

COM SOL·LICITO UNA FACTURA?

Si estàs donat d’alta com a empresa i necessites la factura de la teva comanda envia’ns un correu electrònic a factures@fruitesandreu.cat indicant el teu número de comanda i les dades fiscals de la teva empresa. Et farem arribar la factura amb la major brevetat possible.

Obrir Whatsapp
Parlem per Whatsapp?
Hola! En què et podem ajudar?